top of page
תמונת הסופר/תתמר קמר

מה לעשות כשלקוח לא רוצה לקבל את התשובה מהטארוט?


אשה עצובה

היום אנחנו מדברים על מה לעשות אחרי שסיימתם לקרוא בטארוט והלקוח שלכם לא רוצה לקבל את התשובות והתובנות שספקתם לו. זו העצה הכי טובה שלי איך להתמודד עם לקוחות כשהם נמצאים בטארוט-הכחשה. כמו תמיד, קחו את מה שמדבר אליכם ופשוט השאירו את השאר.


תסריט מדומיין

בואו נציב את הבמה. דמיינו את מירי, לקוחה שהגיעה אליכם לקריאת טארוט על חיי האהבה שלה. היא שיתפה אתכם במצבה: היא רק התחילה לראות מישהו, ואחרי כמה שבועות נפלאים, האדם הזה נעלם לחלוטין. היא באה אליכם ושואלת אם היא תשמע ממנו שוב ומה היא עשתה שגרם לו להיעלם.

מירי מערבבת את החפיסה, חותכת את הקלפים ושולפת את שבע חרבות, שלוש חרבות, האיש התלוי וקלף העולם.

אתם מודיעים לה שלא סביר שהיא תשמע ממנו שוב.


שבע החרבות מצביע על כך שהיה משהו שהוא לא אמר לה,

שלוש החרבות מצהיר שהוא לא מחפש לחזור

האיש התלוי מודיע לבטי שהיא לא עשתה שום דבר רע אלא להיפך, היתה המון הקרבה מצידה, וזו הייתה הבחירה שלו ללכת.

העולם הוא סימן לכך שמערכת היחסים שלהם הושלמה, גם אם זה לא מה שהיא רצתה.


ארבעת הקלפים שיצאו בפריסה: 7רבות, 3 חרבות, האיש התלוי ועולם
קלפי התשובה מתוך אינדקס פירוש הקלפים

אתם מעבירים את הקריאה בצורה מקצועית, עם חמלה ואמפתיה, אבל מירי מתעקשת: "זה פשוט לא יכול להיות, היינו כל כך מחוברים!. אולי אמא שלו חולה, אולי היה לו מקרה חירום בעבודה, או שחייזרים חטפו אותו? " (צוחקת וממורמרת בו זמנית).

כאן אתם מתחילים להרגיש את הקושי, והבנתם שמירי לא מתכוונת לקלוט שום דבר אחר. היא בהכחשה, ואתם שוקלים איך לומר לה שהבחור הזה פשוט לא יחזור.

אז מה עושים?


אל חשש, יש לי כמה עצות וטריקים כדי שתוכלו להרגיש טוב עם עצמכם גם כשהלקוחות שלכם מתנגדים למה שאתם חושפים ומציגים בפניהם.


עצה 1 - העבירו את הקריאה שלכם

עשיתם את העבודה שלכם. אם הגעתם לפוסט הזה לפני שמצב כזה קורה, דעו שבשביל זה אנשים באים אליכם. גם אם אתם מקבלים פידבק שלילי במהלך הקריאה או אחריה, התפקיד שלכם הוא לנהל את הקריאה בצורה מקצועית.

למשל: אם הלקוחה אומרת לכם "את טועה!", אתם יכולים להגיב: "אני מבינה שזה קשה לשמוע, אבל הקלפים מראים זאת בבירור. אולי כדאי לחזור אליהם כשתהיי במקום רגוע יותר."


אני אישית לא משקרת לגבי המשמעות של הקלפים. זה לא אתי מבחינתי, זה גם פוגע במוניטין שלי. אני אומרת את זה בצורה חמה, אבל אני לא מרמה ולא מסתירה את התובנות שעולות לי מהלקוחות שלי.


עצה 2 - התנתקו מהשליליות של הלקוח שלכם

זה די מרגיז כשמישהו מתנגד למידע שהעברתם, אבל זה לא התפקיד שלכם לתקן את הלקוח שלכם. גם אם יש לכם פנטזיות על להיות "גיבור על" שמתקן עוולות, זה לא התפקיד שלכם, והכי חשוב – זה לא חוקי.

למשל: אם הלקוחה שלכם מתעקשת על משהו לא הגיוני, אתם יכולים לומר: "אני מבינה שזה קשה, אבל אני כאן כדי לעזור לך להבין את מה שהקלפים מראים. אני ממליצה לקחת קצת זמן לחשוב על זה."

הכירו באנרגיה, בשיעורים ובאחריות שלכם והכירו בכאב שמנהלת את הלקוח ומקשה עליו לקבל את הבשורה. לפעמים, פשוט צריך לקחת צעד אחורה ולתת ללקוח להרגיש את הכאב שלו. 


עצה 3 -  המשיכו הלאה לקרוא את התשובה מהטארוט

זה הזמן להמשיך. המשיכו לקרוא את הקלפים, ללמוד ולחדד את אומנותכם. גם אם לקוחה לא קיבלה את המידע בהבנה, היא עשויה ליצור אתכם קשר מאוחר יותר ולהגיד לכם עד כמה צדקתם.

למשל: כמה חודשים לאחר מכן, היא עשויה לכתוב לכם: "הי, נזכרתי בקריאה שלנו, והבנתי את מה שאמרת. אני רוצה לבוא אלייך שוב!".

אחד הלקוחות שלי פעם אמר לי שהוא בטוח שהקלפים פשוט לא הבינו אותו נכון. גם זה קורה.


כדאי לזכור שלפעמים אנשים פשוט לא במצב לשמוע את החדשות שאתם מביאים. אם מישהו מגיע אליכם כשהוא במצב של משבר, יתכן שכדאי לחכות עם הקריאה עד שהמצב יתייצב.


לסיכום

אני מקווה שמצאתם את זה מועיל! אל תהססו לשתף את החוויות שלכם. מה עשיתם כשנתקלתם בסיטואציה כזו? חשוב לי לשמוע מכם!

אני מזמינה אותך לקרוא למטה סיפור מקרה מרתק על לקוחה שהתקשתה לקבל את התשובה מהטארוט ואמרה לי: "באתי בגלל סקרנות והלכתי בגלל הקשקשנות שלך". סיפור אמיתי שממחיש בצורה הכי מדוייקת את מה שניסיתי לכסות במאמר הזה.

תהנו ♥



2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating

"תמר קמר" - עינב

לוגו ב FOOTER של דף הבית, כתוב דרך הטארוט תמר קמר
זר שושנים - איור

- דרך הטארוט - תמר קמר - tarot-way

  • Facebook
  • BLOG
  • ווטסאפ
  • EMAIL
  • YouTube
  • Instagram
bottom of page